x
Syötä sähköpostiosoitteesi saadaksesi uutisia ja tarjouksia meiltä.
Kyllä, lisätkää minut postituslistalle!
Olen jo postituslistalla, haluan että poistatte minut tietoni!
asiakaspalvelu toivelista (0)

TOIMITUSEHDOT 

Toimitusaika
Toimituskulut
Toimitustapa
Virheellinen toimitus

 

Toimitusaika:

Varastotuotteet:

Normaali toimitusaika on 5-10 arkipäivää siitä, kun olemme lähettänyt tilauksen.


Tilaustuotteet:
2-15 viikkoa riippuen tilatusta tuotteesta. Muutama päivä tilauksen tekemisestä tulet saamaan viestin, josta käy ilmi suunniteltu toimitusaikataulu. Jos muutoksia ilmenee, ilmoitamme niistä sinulle sähköpostilla. Jos sinulla on kysymyksiä koskien tilauksesi ajankohtaa, autamme mielellämme asiakaspalvelussa joko puhelimitse tai sähköpostitse. ​Henkilöllisyys on todistettava pakettia noutaessa.



Toimituskulut:
Ilmainen toimitus yli 100 € tilauksille!

Pienikokoiset paketit lähetetään lähipostiisi, toimituskuluhinta 5€.

Suuret ja painavat tilaukset, esimerkiksi huonekalut, toimitetaan kotiovellesi ja toimituskuluhinta on 35€. Jos tilauksesi sisältää monta tuotetta maksat ainoastaan toimituskulut tuotteesta mikä on kallein lähettää. Sinun ei siis tarvitse maksaa kuin yksi toimituskulu, riippumatta siitä kuinka monta tuotetta ostat samassa tilauksessa. ​Henkilöllisyys on todistettava pakettia noutaessa.
Seuraa ohjeita nähdäksesi tilauksesi toimituskulun:
Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin > Klikkaa itsesi kassalle > Toimituskulut näkyvät kassasivulla ”Sinun ostoskori” -otsikon alla.


Toimitustapa:
Pienikokoiset paketit - Bring postipaketti

Painoltaan alle 20 kg:n tilaukset lähetetään Bring-postipaketti palvelun avulla lähimpään lähipostiisi. Kun tuotteenne on saapunut noutopisteeseen, saatte tiedotuksen tekstiviestillä ja voitte sen jälkeen noutaa tuotteenne. Mikäli ette ole ilmoittaneet matkapuhelinnumeroa saatte tekstiviestin sijasta hakulapun postitse, joka sisältää viitenumeron sekä ohjeen mistä tuotteen voi noutaa. 
Jos pakettia ei noudeta 14 päivän kuluessa, se toimitetaan takaisin meille.
 

Kotiinkuljetus päiväaikaan - Bring:
Koskee suuria ja painavia tilauksia. Kun Itella on vastaanottaneet tuotteen/tuotteet, sinulle tiedotetaan puhelimitse toimituspäivästä ja arvioidusta kellonajasta. Toimitus tapahtuu tavallisesti arkipäivisin kello 8:00 – 21:00 välisenä aikana. Tuote toimitetaan valitsemaanne huoneeseen. Huomioittehan, että huolitsija ilmoittaa toimitusajasta ja että toimitusaika arvioidaan neljän tunnin aikavälille (esim. kello 8-12 välisenä aikana). Tilaajan tai valtuutetun henkilön on oltava paikalla vastaanottamassa ja kuittaamassa toimitettu tuote.
Voitte tarkistaa paketinne kulun lähetysnumerolla Bringin kotisivuiltasivuilta.

Vaurioitunut toimitus:
Jos tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, on tapahtuneesta ilmoitettava välittömästi ROOM21:n asiakaspalveluun. Jotta voisimme tehdä reklamaation kuljetuksesta vastuussa olevalle taholle, ota meihin yhteyttä viimeistään 1-3 päivän kuluessa. Ota vaurioista kuvia. Olemme kiitollisia nopeasta toiminnasta. Tämä koskee sekä näkyviä, että päälle päin näkymättömiä kuljetusvaurioita. Tarkasta tuote välittömästi vastaanotettuasi sen! Mikäli Posti toimittaa teille vaurioituneen tuotteen, tulee teidän näkyvästä vauriosta tehdä heille reklamaatio-ilmoitus heti, tai jälkikäteen heidän kotisivuiltaan.

Jos vaurio on näkyvä, ilmoita siitä välittömästi vastaanoton yhteydessä toimituksen hoitaneelle kuljettajalle. Pyydä kuljettajaa kuittaamaan vaurio rahtiseteliisi. Muista aina säilyttää pakkaus ja kuljetussuoja, jotta reklamaatio voitaisiin käsitella oikein. Vaurioituneen tuotteen vaihdamme virheettömään niin pian, kuin mahdollista.
 

Emme toimita Ahvenanmaalle.