x
Syötä sähköpostiosoitteesi saadaksesi uutisia ja tarjouksia meiltä.
Kyllä, lisätkää minut postituslistalle!
Olen jo postituslistalla, haluan että poistatte minut tietoni!
asiakaspalvelu toivelista (0)


Save

TILAUSEHDOT


Täältä löydät tietoa ehdoista, jotka koskevat verkkokaupassamme tehtyjä tilauksia.

Ostaminen
Hinnat & maksaminen
Toimitus
Palautusoikeus
Reklamaatio
Yksityisyys & turvallisuus
Riitatilanne
Ota yhteyttä


Ostaminen
Teet sopimuksen kaupasta silloin, kun päätät ostoksesi kassalla. Järjestelmämme lähettää sinulle välittömästi onnistuneen tilauksen jälkeen automaattisen tilausvahvistuksen. Pidätämme oikeuden virheellisten hintojen ja toimitusaikojen korjaukseen jälkikäteen. Jos et ole tyytyväinen korjaukseen, sinulla on tietysti oikeus peruuttaa tilaus ilman kustannuksia.
ROOM21 tekee kauppasopimuksen vain täysi-ikäisen henkilön kanssa. Muissa tapauksissa tarvitsemme huoltajan virallisen suostumuksen.

Hinnat & maksaminen
Hinnat:
Verohallinnon ohjeiden mukaisesti arvonlisäverokantoja korotetaan yhdellä prosenttiyksiköllä.

Hintamme sisältävät 24% arvonlisäveron 1.1.2013 alkaen, jos ei toisin mainita.

Maksutavat:
Korttimaksu:
Hyväksymme Visa- ja MasterCard -korttimaksut. Kun valitset korttimaksun, siirryt automaattisesti tilauksen hyväksyttyäsi kolmanteen vaiheeseen. Syötä tarvittavat tiedot, kortin numero, kortin voimassaoloaika sekä CVC-koodi. CVC-koodi on kolminumeroinen ja löydät sen kortin takapuolelta allekirjoituskentän oikealta puolelta.
Käytämme maksutapahtumassa 3D Secure-tekniikkaa, joka on VISA:n ja Mastercardin kehittelemä korttimaksujärjestelmä. Maksu tapahtuu kryptatyn yhteyden kautta eikä kukaan ulkopuolinen voi päästä käsiksi korttitietoihisi.

Lasku - 14 päivää (0 €):

Tarjoamme yhteistyökumppanimme Klarnan kautta maksutavaksi myös laskun. Laskun vastaanotat tilauksesi mukana. Sinulla on 14 päivää aikaa maksaa lasku siitä päivästä alkaen, kun se on lähetetty (Huom! Ei ylimääräisiä paperilaskulisiä).
Valitessasi maksutavaksesi Klarnan Laskun tai Tilin, Klarna tarkistaa tilaajan luottokelpoisuuden ostohetkellä, mikä joissakin tapauksissa voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista.
Maksun myöhästyessä laskun loppusummaan lisätään muistutusmaksu 5,00 € ja viivästyskorko 7,50 %.

Osamaksu - Klarna Tili:

Klarnan kanssa tekemämme yhteistyön kautta voimme tarjota sinulle mahdollisuuden jakaa laskusi useampaan osaan. 0 % korko osamaksulle jopa 12 kuukauden ajan. Voit valita useammasta vaihtoehdosta sinulle sopivan osamaksutavan.
Voit tehdä ostoksia 100-5000 €:lla ja voit maksaa jäljellä olevan summan pois milloin tahansa haluat.
Teet hakemuksen osamaksusta kassalla ostoksesi yhteydessä ja sinulle ilmoitetaan välittömästi hakemuksesi hyväksymisestä.
Todellinen vuosikorko 1000 €:n ostoksessa 0 % korolla 12 kuukauden ajan on 15,69 %.
Hakemuksesi yhteydessä tehdään tavanomainen luottotietojen tarkistus.

Näytä eri osamaksuvaihtoehdot
Näytä yleiset tiliehdot



Maksaminen verkkopankissa
Voit maksaa ostoksesi helposti suomalaisissa verkkopankeissa: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, POP Pankki, LähiTapiola, S-Pankki, Ålandsbanken, Aktia, Säästöpankki, Handelsbanken

Maksun saajana on Suomen Maksuturva Oy.

Maksupalvelun tarjoaa Suomen Maksuturva Oy (y-tunnus 2121703-0) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Suomen Maksuturva Oy:n toiminta on Finanssivalvonnan (Fiva) alaista. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä tietojasi.

Yhteystiedot:

Suomen Maksuturva Oy

y-tunnus: 2121703-0

Ruoholahdenkatu 23

00180 HELSINKI

Puhelin: (09) 4241 7040, arkisin klo 9.00 – 17.00

www.maksuturva.fi



Toimitus
Toimitusaika:

Varastotuotteet:
Normaali toimitusaika on 2-5 arkipäivää siitä, kun olemme vastaanottaneet tilauksesi.


Tilaustuotteet:

2-15 viikkoa riippuen tilatusta tuotteesta. Muutama päivä tilauksen tekemisestä tulet saamaan viestin, josta käy ilmi suunniteltu toimitusaikataulu. Jos muutoksia ilmenee, ilmoitamme niistä sinulle sähköpostilla.

Toimituskulut:

Ilmainen toimitus yli 100 € tilauksille!

Pienikokoiset paketit lähetetään lähimpään noutopisteeseen, toimituskuluhinta 5€.

Suuret ja painavat tilaukset, esimerkiksi huonekalut, toimitetaan kotiovellesi ja toimituskuluhinta on 35€. Jos tilauksesi sisältää monta tuotetta, maksat ainoastaan toimituskulut tuotteesta joka on kallein lähettää. Sinun ei siis tarvitse maksaa kuin yksi toimituskulu, riippumatta siitä kuinka monta tuotetta ostat samassa tilauksessa.
Seuraa ohjeita nähdäksesi tilauksesi toimituskulun:
Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin > Klikkaa itsesi kassalle > Toimituskulut näkyvät kassasivulla ”Sinun ostoskori” -otsikon alla.

Emme toimita Ahvenanmaalle.


Toimitustapa:
Tilattujen tuotteiden toimituksen hoitaa Posti. Joissakin tapauksissa myös muut toimitustavat ovat mahdollisia, mutta niistä ilmoitetaan siinä tapauksessa ennen toimitusta.

Pienikokoiset paketit - Bring
Painoltaan alle 20 kg:n tilaukset lähetetään Bringin avulla lähimpään noutopisteeseen. Kun tilauksesi on saapunut noutopisteeseen, saatte tiedotuksen tekstiviestillä ja voit sen jälkeen noutaa pakettisi. Mikäli et ole ilmoittanut matkapuhelinnumeroa, saat tekstiviestin sijaan noutoilmoituksen postitse, joka sisältää pakettisi seurantanumeron sekä tiedon mistä tuotteen voi noutaa.

Jos pakettia ei noudeta 14 päivän kuluessa, toimitetaan se takaisin meille. Tästä veloitamme 10 €.

Kotiinkuljetus päiväsaikaan - Posti:
Koskee suuria ja painavia tilauksia. Kun Posti on vastaanottaneet tuotteen/tuotteet, sinulle tiedotetaan puhelimitse toimituspäivästä ja arvioidusta kellonajasta. Toimitus tapahtuu tavallisesti arkipäivisin kello 8:00 – 21:00 välisenä aikana. Huomioithan, että kuljetusyhtiö ilmoittaa toimitusajan ja toimitusaika arvioidaan neljän tunnin aikavälille (esim. kello 8-12 välisenä aikana). Tilaajan tai valtuutetun henkilön on oltava paikalla vastaanottamassa ja kuittaamassa toimitettu tuote.

Toimitusvastuu:
Jos tilaamasi tuote katoaa tai vahingoittuu kuljetuksen aikana, pyrimme selvittämään asian ja toimittamaan sinulle uuden tuotteen mahdollisimman nopeasti.

Kuljetusvirheet/väärä toimitus:

Jos vaurio on näkyvä, on helpointa, että ilmoitat siitä välittömästi vastaanoton yhteydessä toimituksen hoitaneelle kuljettajalle. Pyydä kuljettajaa kuittaamaan vaurio rahtiseteliisi.

Jos tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, on tapahtuneesta ilmoitettava välittömästi ROOM21:n asiakaspalveluun. Jotta voisimme tehdä reklamaation kuljetuksesta vastuussa olevalle taholle, ota meihin yhteyttä viimeistään 1-3 päivän kuluessa. Olemme kiitollisia nopeasta toiminnasta.
Tämä koskee sekä näkyviä että päälle päin näkymättömiä kuljetusvaurioita. Tarkasta tuote välittömästi vastaanotettuasi sen.
Jos vaurio on näkyvä, on helpointa, että ilmoitat siitä välittömästi vastaanoton yhteydessä toimituksen hoitaneelle kuljettajalle. Pyydä kuljettajaa kuittaamaan vaurio rahtiseteliisi. Muista aina säilyttää pakkaus ja kuljetussuoja, jotta reklamaatio voidaan käsitellä oikein. Vaurioituneen tuotteen vaihdamme virheettömään niin pian kuin mahdollista.

Jos et vastaanota pakettia, ja se palautetaan meille:
Jos et vastaanota pakettiasi, perimme sinulta 39 € ylimääräisistä kuljetuskustannuksista.

Palautusoikeus

Kun teet ostoksia Room21.fi-verkkokaupassa, sinulla on aina 14 päivän palautusoikeus sen jälkeen, kun olet vastaanottanut tilauksen. Tämä edellyttää, että tuote on käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa. Pakkauksen avaaminen ja tuotteen tarkistaminen on sallittua niin, että tuote tai alkuperäispakkaus ei vaurioidu. Muista aina suojata alkuperäispakkaus palautuksen yhteydessä. Jos alkuperäispakkaus tai tuote on vahingoittunut niin, että emme voi jälleenmyydä tuotetta, veloitamme tästä sinulta maksun.
Huomaa, että ilmoitus palautusoikeuden käyttämisestä täytyy tehdä 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta, mutta palautetun tuotteen ei tarvitse olla perillä 14 päivän kuluessa hyödyntääksesi palautusoikeuden.

Kun palautat tuotteen, sinä asiakkaana vastaat palautuskuluista. Maksamme takaisin muut kulut, kuten tuotteen hinnan ja toimituksen meiltä sinulle.

Poikkeukset palautusoikeuteen:
Palautusoikeus ei koske erikoistilauksia. Toiveidesi mukaan sinua varten tilattua/valmistettua tuotetta ei voi palauttaa. Esimerkiksi jos ostat sohvan, joka on toiveidesi mukaan verhoiltu tietyllä, erityisellä kankaalla, et voi palauttaa sohvaa.

Näin teet palautuksen:

1. Ota aina yhteys asiakaspalveluumme ja pyydä palautuskuittia. Vaihtoehtoisesti voit täyttää Yhteydenottolomakkeen.
2.
Pakkaa tuote samalla tavalla kuin se oli vastaanottaessa ja käytä aina alkuperäispakkausta sekä suojamateriaaleja. Tulosta palautuskuitti ja liimaa se palautettavan pakkauksen päälle. Älä koskaan liimaa kuittia suoraan tuotteen omaan pakkaukseen.
3. Palauta tuote lähimpään Postin toimipisteeseen.

Palautuksessa autamme sinua palautuskuitilla. Hyödynnettäessä palautusoikeutta, vastaa asiakas aina palautuskustannuksista. Palautuskulut veloitetaan hyvityksen yhteydessä. Palautus tapahtuu samalla tavalla, kun tilaus on toimitettu. Takaisinmaksu tapahtuu 14 arkipäivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksen.

Me emme vastaa palautuskustannuksista.

Suosittelemme sinua ottamaan aina ensin yhteyttä asiakaspalveluumme , riippumatta palautuksen syystä.


Reklamaatio-oikeus

ROOM21 noudattaa kuluttajansuojalain mukaista reklamaatio-oikeutta, mikä tarkoittaa, että sinulla on kolmen vuoden reklamaatio-oikeus sen jälkeen, kun olet vastaanottanut tuotteen. Tämä edellyttää, että kaikkia hoito-ohjeita ja normaalia varovaisuutta noudatetaan. Jos haluat tehdä reklamaation viallisesta tuotteesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Asiakaspalvelu pyytää sinua lähettämään valokuvan tuotteesta, kuvassa tulee näkyä tuotteen vika selkeästi. Asiakaspalvelun hyväksyttyä vian, voit lähettää tuotteen takaisin meille. Kun reklamaatiosi saapuu varastollemme, tutkimme vian ja lähetämme sinulle uuden tuotteen. Toimituskulut reklamaatiosta ja uudesta tuotteesta ovat sinulle maksuttomat.


Yksityisyys & turvallisuus

Rekisteröitymällä ja/tai tekemällä tilauksen annat suostumuksesi siihen, että Room21 ja sen tytäryhtiöt tallentavat ja käyttävät ostoksiisi liittyviä tietoja ja antamiasi yhteystietoja. Tallennamme tiedot ja käytämme niitä täyttääksemme sitoumuksemme sinua kohtaan, vastataksemme paremmin tarpeisiisi asiakkaana ja antaaksemme sinulle parasta mahdollista palvelua esimerkiksi tekemällä sivustostamme niin henkilökohtaisen kuin mahdollista. Tiedot tallennetaan ja niitä käytetään tiedotus- ja markkinointitarkoituksiin. Tämä tarkoittaa, että Room21 ja sen tytäryhtiöt voivat käyttää henkilötietojasi ottaakseen sinuun yhteyttä sähköpostitse uutiskirjein, suoramarkkinointitarkoituksissa tai markkinatutkimusten yhteydessä, ellet ole kirjallisesti peruuttanut suostumustasi tällaiseen toimintaan. Sinulla on oikeus ilmoittaa meille kirjallisesti milloin vain, että et halua henkilötietojasi käytettävän markkinointitarkoituksissa.

Käsittelemme henkilötietojasi erittäin huolellisesti ja takaamme sen, että tietojasi käyttävät vain Room21 ja sen tytäryhtiöt. Room21 ja sen tytäryhtiöt eivät välitä tietojasi eteenpäin ilman suostumustasi muun kuin lainsäädännön mukaisesti, tuotteen tai palvelun tilauksen sitä vaatiessa tai kun Room21 katsoo, että sitä vaaditaan Room21-yrityksen ja sen tytäryhtiöiden oikeuksien tai omaisuuden suojelemiseksi ja puolustamiseksi.

 

Korjaukset, avoimuus ja peruutukset

Rum21 AB, 556774-1300, 033-120180, Svensknabbevägen 17, 39551, Kalmar Sweden on tietosuojalain mukainen rekisterinpitäjä. Ruotsin henkilötietolain 26. §:n mukaan Room21 on velvollinen toimittamaan kerran kalenterivuodessa maksuttomasti tiedon siitä, onko henkilötietojasi käytetty vai ei, omakätisesti allekirjoittamasi kirjallisen pyynnön perusteella. Mikäli henkilötietoja käsitellään, on toimitettava kirjallisesti tiedot siitä, mitä henkilötiedoista käsitellään ja mistä kyseiset tiedot on saatu sekä käsittelyn tarkoitus ja se, mille vastaanottajalle tai vastaanottajakategorialle kyseiset tiedot on luovutettu. Room21 on velvollinen pyynnöstäsi korjaamaan tai hävittämään sellaiset henkilötiedot, joita ei ole käsitelty henkilötietolain mukaisesti, tai estämään niiden käytön. Sinulla on oikeus peruuttaa suostumuksesi milloin tahansa. Henkilötietojasi ei tämän jälkeen käsitellä.


Maksutapahtumat (luottokortti- ja suoramaksut) käsittelee maksuliikenteemme hoitava DIBS. Maksutapahtuma on nopea ja turvallinen. DIBS täyttää PCI-DSS-vaatimukset.

Riitatilanne
ROOM21:n palveluita tai tuotteita koskevat valitukset tulee lähettää asiakaspalveluumme, vaihtoehtoisesti esittää puhelimitse numerossa 09-85 67 1470. Jos et ole tyytyväinen tapauksen käsittelyyn, voit ottaa yhteyttä paikalliseen kuluttaja-asiamieheen.


Ota yhteyttä

ROOM21 AB
Kungsgatan 31-33
411 15 Göteborg

Kysymykset ROOM21:n asiakaspalvelulle tulee lähettää asiakaspalvelun lomakkeen kautta tai esittää puhelimitse numerossa 09-85 67 1470.