Reklamaatio
Ilmainen toimitus yli 100 € * Laaja tuotevalikoima
OSTOSKORI

 

REKLAMAATIO


Kuljetusvauriot 

Mikäli tilaamasi tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, otathan yhteyttä mahdollisimman nopeasti ROOM21:n asiakaspalveluun. Ota vaurioista kuvia, kuten myös tuotteesta sekä paketista (riippumatta siitä onko siinä näkyviä vaurioita). Jotta voimme tehdä reklamaation kuljetuksesta vastuussa olevalle taholle, otathan meihin yhteyttä viimeistään 1-3 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta, tämä koskee paketin päältä näkyviä, kuten myös sen sisällä olevia kuljetusvaurioita. Vaikka käsittelemme kaikkia pakkauksia huolellisesti, ja pakkaamme ne mahdollisimman hyvin - tarkistathan silti aina tilauksesi sen vastaanotettuasi.

Jos huomaat vaurion heti tuotteen toimituksen yhteydessä, voit ilmoittaa siitä välittömästi vastaanoton yhteydessä toimituksen hoitaneelle kuljettajalle tai mikäli noudatte tuotteen Postista, tulee teidän reklamoida kuljetusvaurio myös Postille. Pyydä kuljettajaa kuittaamaan vaurio rahtiseteliisi. Muista aina säilyttää pakkaus ja kuljetussuoja, jotta reklamaatio käsitellään oikein.   

Muut reklamaatiot

Mikäli tilaamasi tuote ei vastaa sen tuotekuvausta, tai sinulla on kysyttävää tilaamastasi tuotteesta, otathan aina yhteyttä asiakaspalveluumme. Mikäli haluat reklamoida tuotteen, liitäthän siitä mahdollisimman kattavan kuvauksen ja kuvia reklamaatiosi yhteyteen. Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään reklamoimaan tuotteesi. Mikäli haluat apua reklamaation tekemiseen, tai sinulla on lisää kysyttävää reklamaatiosta voit ottaa yhteyttä suomenkieliseen asiakaspalveluumme puhelimitse: +46 313 579 198