x
Syötä sähköpostiosoitteesi saadaksesi uutisia ja tarjouksia meiltä.
Kyllä, lisätkää minut postituslistalle!
Olen jo postituslistalla, haluan että poistatte minut tietoni!
asiakaspalvelu toivelista (0)

REKLAMAATIO

Jos tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, on tapahtuneesta ilmoitettava välittömästi ROOM21:n asiakaspalveluun. Ota vaurioista kuvia, (tuotteesta sekä paketista, riippumatta siitä onko siinä näkyviä vaurioita) Jotta voisimme tehdä reklamaation kuljetuksesta vastuussa olevalle taholle, ota meihin yhteyttä viimeistään 1-3 päivän kuluessa. Olemme kiitollisia nopeasta toiminnasta. Tämä koskee sekä näkyviä, että päälle päin näkymättömiä kuljetusvaurioita. Tarkasta tilauksesi aina  välittömästi vastaanotettuasi sen!

Jos vaurio on näkyvä, ilmoita siitä välittömästi vastaanoton yhteydessä toimituksen hoitaneelle kuljettajalle tai mikäli noudatte tuotteen Postista, tulee teidän reklamoida vaurio myös Postille. Pyydä kuljettajaa kuittaamaan vaurio rahtiseteliisi. Muista aina säilyttää pakkaus ja kuljetussuoja, jotta reklamaatio voidaan käsitellä oikein.